Zwroty i reklamacje

ZWROTY:

1. Wszystkie nasze produkty mogą być zwrócone w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki, bez podawania powodu. W takim przypadku prosimy o kontakt pod adresem: info@lamom.pl

2. Po otrzymaniu informacji o chęci dokonania zwrotu, prześlemy odpowiedni formularz, który należy dołączyć do zwracanego produktu oraz podamy adres na jaki należy odesłać przesyłkę. Mogą Państwo również samodzielnie napisać oświadczenie odstąpienie od umowy wraz z numerem konta, na które mamy dokonać zwrotu.

3. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania i musi być kompletny (posiadać wszystkie metki).

4. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu (paragon lub fakturę) oraz formularz zwrotu

3. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi w terminie do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy oraz zwrotu towaru, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.

4.  Bezpośrednie koszty zwrotu produktu ponosi Klient.


REKLAMACJE:

Przed odebraniem przesyłki należy zawsze sprawdzić, czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki, a następnie kontakt pod numerem telefonu: 575 596 965

1. Prosimy o zgłoszenie chęci reklamacji zakupionych przez Państwa towarów na adres: info@lamom.pl. Po otrzymaniu informacji prześlemy Państwu formularz reklamacji wraz z adresem na jaki należy odesłać przesyłkę.

3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie od daty jej otrzymania. O wyniku postępowania reklamacyjnego poinformujemy mailowo lub telefonicznie.

4. Jeśli reklamacja zostanie uznana, uszkodzony towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy. Jeśli naprawa bądź wymiana nie będzie możliwa (ze względu na wyczerpanie się asortymentu) Klientowi zostanie zaproponowany podobny towar lub zwrot równowartości ceny.

5. Koszty wysyłki reklamowanego produktu ponosi Klient.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl